ساعت خاتم کاری اصفهان
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

ساعت خاتم کاری اصفهان

ساعت خاتم کاری اصفهان

ساعت خاتم کاری اصفهان

ساعت خاتم کاری اصفهان

خاتم کاری از جمله هنرهای منحصر به فرد شهر تاریخی، بزرگ، با اصالت اصفهان می باشد. خاتم کاری از نظر شکل به چند دسته تقسیم می گردد.

دسته اول تولید ظروف خاتم کاری با زیر ساخت مس، که شامل انواع گلدان های خاتم کاری در سایزها و ارتفاع های متفاوت می باشد. دسته دوم قندان خاتم کاری همراه با پایه و بدون پایه و دسته سوم شکلات خوری خاتم کاری (گز خوری خاتم) همراه با پایه های چوبی جهت نمایش زیباتر این مدل محصول است. دسته چهارم ست های رومیزی خاتم می باشد مانند جا قلمی خاتم کاری، خودکار خاتم،سرکلیدی خاتم همراه با بسته بندی های هاردباکس،چوب و جعبه های جیر. این دسته های جدید خاتم کاری می تواند نوعی جدید از نیم ست ها در هدایای تبلیغاتی لوکس به شمار بروند.

اما یک نوع خاص و بسیار پر کاربرد در دنیای بزرگ هدایای تبلیغاتی استفاده از ساعت های خاتم کاری و مینا کاری می باشند. ساعت خاتم کاری معمولاً ترکیبی از ۶ هنر خاتم، مینا و حتی جدید تر از آن ترکیب خاتم همراه با صفحه معرق رنگی شد به جای هنر میناکاری است. در حال حاضر تولیدات صنایع دستی امیران از نظر شکل هندسی ساعت خاتم کاری اصفهان، به پنج دسته تقسیم می گردند.

 

ساعت مینا و خاتم خورشیدی با کد S13

ساعت مینا و خاتم خورشیدی با کد S13

نوع اول دسته ساعت خاتم کاری شده گرد یا دایره به شمار می روند.این مدل ساعت خاتم کاری اصفهان از قاب ساعت میناکاری با قطر ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۳۵ سانتی متر می باشد و در واقع یک ساعت مینا و خاتم محسوب می شود. این ساعت مینا و خاتم با فرم های خاتم کاری تهیه شده که همراه با زیباترین، لوکس ترین و نفیس ترین مدل بسته بندی جهت فروش عمده و تکی به بازار فروش اصفهان،تهران،تبریز،قم و اردبیل بیشترین بازار خرید را به خود اختصاص داده است.

دسته دوم ساعتهای خاتم کاری با صفحه مینا شامل، ساعت خاتم کاری اصفهان چهارگوش در قطر بشقاب مینا کاری ۱۶ و ۲۰ و ۲۵ و ۳۰ و ۳۵ همراه با صفحه های معرق کاری،مینا کاری و حتی نصب شماره های یونانی، لاتین و فارسی بر روی صفحه جیر می باشد.این دسته از ساعت های خاتم کاری نیز شامل شیک ترین نوع بسته بندی مقوایی جهت فروش عمده به سازمانها و بازار تهیه و تولید می گردند.

لطفاً جهت ثبت و سفارش این مدل هدایای تبلیغاتی به سامانه آنلاین امیران تبلیغ مراجعه نموده و با واحد فروش تماس حاصل نمایید و جهت مشاوره نوع بسته بندی و ابعاد ساعت خاتم کاری مشاوره رایگان کشب نمایید. دسته سوم از این ساعت دیواری صنایع دستی جهت هدایایی تبلیغاتی از نظر شکل هندسی مربوط به ساعت خاتم خورشیدی می باشد. این مدل ساعت خاتم کاری شده در قطرهای داخلی ۱۶ و ۲۰ و ۲۵ و ۳۰ و ۳۵ سانتی متر همراه با قاب های خاتم کاری و با بسته بندی های بسیار نفیس، جزء پر فروش ترین مدل هدایایی ساعتی به شمار می روند.

توان تولید این مجموعه در شهر اصفهان روزانه حدود ۵۰۰ عدد همراه با حک لوگوی سازمانها می باشد.مدل قاب این ساعتهای زیبا به صورت خورشیدی طراحی گردیده و با تغییرات بسیار خاص (معرق رنگی) نسل جدیدی از ساعتها تهیه و تولید گردیده اند.

 

ساعت مینا و خاتم خورشیدی با کد S15

ساعت مینا و خاتم خورشیدی با کد S15

دسته چهارم از ساعت خاتم کاری اصفهان جهت هدایای تبلیغاتی، ساعت خاتم کاری بیضی شکل در پنج سایز هندسی می باشد. این مدل ساعت خاتم کاری بیضی به ۳ دسته تقسیم می شوند؛ دسته اول ساعت خاتم کاری بیضی با صفحه مینا، دسته دوم با صفحه معرق رنگی، دسته سوم با صفحه شمارش چسبیده به جیر می باشند. بسته بندی این مدل ساعتها بسیار خاص و منحصر به فرد (به دلیل بیض شکل بودن) به این صورت طراحی شده است.

در ضمن ساعت دیواری خاتم  اصفهان با شکل بیضی به صورت های افقی و عمودی قابل تولید هستند. گل ها و نقوش کشیده شده بر روی قاب های خاتم توسط نقاشان این هنر به صورت های برجسته، شکار، گل و مرغ و تذهیب کشیده می شوند و در فرآیند یک لایه پلی استر (براق کننده) بر روی قاب های خاتم زده می شود. دسته آخر از هدایای تبلغاتی (ساعتهای خاتم کاری) قاب های هشت ضلعی می باشند.

فروش عمده ساعت خاتم کاری هشت ضلعی در تهران

ساعت های خاتم کاری هشت ضلعی از جدیدترین مدل هدایای تبلیغاتی لوکس در ۴ سایز تهیه و تولید می گردند. قطر صفحه میناکاری استفاده شده در این قاب های هشت ضلعی بر اساس قطر شامل (۱۶ و ۲۰ و ۲۵ و ۳۰) سانتی متر میاشد که همراه با بسته بندی نفیس، یکی از جدیدترین هدایای روز بازار به شمار میروند.

ساعت مینا و خاتم خورشیدی با کد S17

ساعت مینا و خاتم خورشیدی با کد S17

 

ساعت خاتم کاری اصفهان یک هدیه خاص

چرا خاتم به عنوان خاص ترین مدل هدایای تبلیغاتی مورد مصرف قرار میگیرد؟ فرآیند تولید خاتم کاری بسیار پر دردسر از هنر های دیگر بوده در کل تولید یک ساعت خاتم کاری حدود پانزده کارگاه درگیر بوده تا بتوانند یک مدل ساعت خاتم کاری را تولید نمایند. اما قرار گرفتن ساعتهای خاتم کاری در محیط کار و منزل توانسته یک مدل هدایای خاص ایرانی با دوستداران بسیار زیادی را در این عرصه ایجاد کند. یکی دیگر از محصولات این دسته ساعت خاتم کاری رومیزی می باشد.در کنار ساعت خاتم کاری اصفهان،ساعت دیواری منبت کاری شده نیز یکی از انواع ساعت دیواری صنایع دستی می باشد.

فروش قاب خاتم کاری

خاتم کاری در قالب قاب با نشان دادن گل های استفاده شده بر روی آن قیمت های متفاوتی دارند، از تک گل و دو گل و حتی سه گل و ترکیب سه گل با طرح ترنج قیمت ها به ترتیب بالا و بالاتر میروند. این مدل قاب ها معمولاً جهت استفاده در لوح های یادبود بسیار پر مصرف بوده و مشتریان هدایای تبلیغاتی جزء بزرگترین مشتریان این هنر فاخر ایرانی بوده اند.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: